КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ ЗНЗ (6-й рік навчання)
ЗА ПІДРУЧНИКОМ А. Несвіт (2год/тижд)
І семестр
№ |
Сфера спілкування |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Я, моя сім’я, друзі |
|||||||||
1. |
Канікули закінчилися. Знову до школи |
|
ЛО до теми «Канікули. Вільний чая». |
Ex. 6 p. 6 Артиклі |
Ex. 2 p. 5
|
Ex. 1 p. 5 Ex. 3 p. 6 Ex. 7 p. 7
|
|
Ex. 4,5 p. 6 |
Ex. 8 p. 7 |
2. |
Моя родина |
|
ЛО до теми «Сім’я». |
|
Ex. 2 p. 10 Ex. 3-5 p. 10 |
Ex. 1 p. 11 |
|
|
Ex. 6 p. 11 |
3. |
Проект «Родинне дерево». |
|
|
Ступені порівняння прикметників. Ex. 5 p. 15 |
Ex. 2 p. 12 |
Ex. 1 p. 12 Ex. 3 p. 13 Ex. 4 p. 13 |
|
Ex. 6 p. 15 |
Ex. 7 p. 16 |
4. |
Мої батьки,брати та сестри. |
|
ЛО до тем «Зовнішність, характер,інтереси» |
|
|
Ex. 1,2 p. 16 Ex. 4 p. 18 Ex. 6 p. 18 |
Написання твору. Ex. 7 p. 19 |
Ex. 2 p. 16 Ex. 5 p. 18 |
Ex. 8 p. 19 |
5. |
Родичі. |
|
ЛО до тем «Характер, Захоплення». |
|
|
Ex. 1 p. 19 Ex. 4 p. 20 |
Ex. 4 p. 21 |
Ex. 2 p. 20 |
Ex. 6 p. 21 |
6. |
Сім’я чи друзі? |
|
|
|
Ex. 1 p. 21 |
Ex. 3-5 p. 24 |
Електронний лист Ex. 6 p. 24 |
Ex. 2 p. 22 |
Ex. 7 p. 24 |
7. |
Риси характеру |
|
|
Ex. 2,3 p. 25 |
|
Ex. 1 p. 24-25 |
|
|
Ex. 5 p. 26 |
8. |
Повторення. Узагальнення. |
|
|
Present Simple, Present Continuous, Future Simple, Past Simple |
|
Ex. 4 p. 25-26 |
|
|
Зробити проект «Родинне дерево» |
Покупки
|
|||||||||
9. |
Магазини. Відділи. |
|
Ex1, p30 Ex6, p32 |
|
Ex2, p30 |
|
|
Ex2, p30 Ex3,4 , p31 |
Ex7, p32 |
10. |
Продукти |
|
Ex1, p33 Ex5, p35 |
|
Ex1, p33 |
Ex2,3, p33 Ex4, p34 Ex6, p35 |
|
|
Ex7, p35 |
11. |
Робимо покупки. |
|
|
Ex5, p38 |
Ex1,2 p36 |
Ex2, p36 Ex3,4, p37 |
|
|
Скласти діалог на тему «В супермаркеті» |
12. |
Плани щодо покупок. |
|
Типи магазинів. Відділи. |
Майбутній час Ex 6, p 41 |
Ex1, p38 Ex 7, p 41 |
Ex2, p39 Ex4, p39 |
|
Ex3, p 39 Ex5, p 40 Ex 7, p 41 |
Ex 8, p 42 |
13. |
Купуємо одяг, взуття. |
|
|
|
Ex 1, p 42 |
Ex 1, p 42 Ex 4, p 44 |
|
Ex 2,3, p 43 |
Ex 5, p 44 |
14. |
Гроші. Ціни. |
|
Ex 5, p 47 |
|
|
Ex 2, p 46 Ex 3,4, p 46 |
|
Ex 1, p 45-46
|
Ex 6, p 47 |
15. |
Дитячі магазини Лондона. |
|
ЛО до теми «Сувеніри. Іграшки» |
Past Simple Ex 5, p 50 |
|
Ex 1, 2, p 48-49 Ex 3, p 49 Ex 6, p 50 |
|
Ex 2, p 49 Ex 4, p 49 |
Ex 7, p 50 |
16. |
??? Узагальнення матеріалу. |
|
|
Ex 5, p 52 |
|
Ex 1, p 51 Ex 4, p 51 |
Ex 2, p 51 |
|
Ex 3, p 51 |
Харчування |
|||||||||
17. |
Продукти харчування. Фрукти. Овочі. |
|
Ex 1, p 56 Ex 8, p 58 |
Grammar Lab p59 |
|
Ex 1,2, 3, p 56 Ex 4,5, p 57 |
|
Ex 6,7, p 58 Ex 9, p 59 |
Ex 10, p 59 |
18. |
Раціональне харчування дітей. |
|
|
Прислівник |
|
Ex 1,2, p 60 Ex 7 p 62 |
|
Ex 3,4 p 61 |
Ex 8 p 62 |
19. |
Прийоми їжі. Обід. |
|
Ex 1 p 63 |
|
Ex 3 p 64 |
Ex 1b p 63 Ex 2 p 63 |
|
Ex 5 p 64 |
Ex 6,7 p 65 |
20. |
Улюблені страви. |
|
Ex 1 p 66 |
|
Ex 1 p 66 |
Ex 7 p 68 |
|
Ex 4,5 p 68 |
Ex 8 p 69 |
21. |
Українська кухня. |
|
Ex 1 p 69 |
|
Ex 1 p 69 Ex 3 p 70 |
Ex 4 p 70 Ex 5-7 p 71 |
Ex 2 p 69 |
Ex 3 p 70 |
Ex 8 p 71 |
22. |
Обід на природі. |
|
ЛО до теми «Процес приготування їжі» |
Present Continuous Tense |
|
Опис малюнків |
|
Ex 2,3 p 66-67
|
Написати рецепт улюбленої страви |
23. |
Десерти.
Повторення.
|
|
Ex 5 p 74
|
Неознач. Артикль Ex 4 p 73
Ex 1.2 p 72
|
|
Ex 5 p 74
|
|
Ex 3 p 73
|
Ex 3b p 73
Ex 6 p 74
|
Спорт |
|||||||||
25. |
Cпорт у нашому житті. |
|
Ex 1 p 78 |
Прислівник
|
|
Ex 2 p 78 Ex 5 p 80 |
|
Ex 3,4 p 79 |
Ex 6 p 80 |
26. |
Спортивні гуртки та секції. Спортивні змагання. |
|
ЛО до теми «Спортивні групи» |
Ex 7 p 83 |
Ex 2 p 81 |
Ex 1 p 80 |
Написання електронних листів. |
Ex 3 p 81 Ex 5 p 82 Ex 6,7 p 83 |
Ex 4 p 82 |
27. |
Мій улюблений вид спорту. На спортивному майданчику.
|
|
ЛО до теми «Види спорту» |
Present Continuous Present Perfect |
Ex 1,3 p 87 |
Ex 1, 2 p 84 Ex 4-6 p 85 Ex 2 p 87 Ex 4,5 p 88
|
|
Ex 3 p 85 |
Ex 7 p 86 Ex 6 p 88 |
28. |
Баскетбольна суперзірка. У спортивному таборі.
|
|
Ex 6 p 93 |
Модальні дієслова Ex 4,5 p 90-91 Ex 3 p 92 |
Ex 2 p 89 |
Ex 1 p 89 Ex 3 p 90 Ex 1,2 p 91 Ex 4,5 p 92 |
|
Ex 2 p 89 |
Ex 6 p 91 Проектна робота |
29. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
32.. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ |
Сфера спілкування |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
|
Подорож |
|
|||||||||
33. |
Транспорт. Улюблений вид подорожі. |
|
Ex 1 p 96 Прикметник |
|
|
Ex 2 p 96 Ex 4, 5 p 97 |
|
Ex 3 p 96-97 |
Ex 6 p 97 |
|
34. |
Орієнтування в місті. Міський транспорт. |
|
ЛО до теми «Міський транспорт», « Споруди у місті» |
|
|
Ex 1,2 p 98 Ex 3 p 98-99 |
|
Ex 4 p 99 |
Ex 7 p 99 |
|
35. |
Сімейні подорожі. |
|
|
Ступені порівняння прикметників |
Ex 2 p 101
|
Ex 5,6 p 99 Ex 1 p 100 Ex 3 p 101
|
|
Ex 4 p 101
|
Ex 5 p 101
|
|
36. |
Пакуємо валізи. |
|
ЛО до теми «Одяг» |
Вживання мод дієслова Should |
Ex 3 p 103
|
Ex 1, 2 p 102
|
Ex 6 p 104
|
Ex 3 p 103
|
Ex 7 p 104
|
|
37. |
Документи для подорожі. |
|
ЛО до теми «Квитки» |
|
Ex 1 p 105
|
|
|
Ex 2 p 105
|
Ex 7 p 108
|
|
38. |
Купуємо квитки. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
Ex 3 p 106
|
Ex 6 p 108
|
|
Ex 4 p 107
|
Скласти діалог «У залізничної каси» |
|
39. |
Подорож потягом. |
|
|
|
Ex 2 p 109
|
Ex 1 p 109 Ex 3,4 p 110
|
Ex 5 p 111
|
Ex 2 p 109
|
Ex 6 p 111
|
|
40. |
Міський транспорт у Лондоні. |
|
Ex 1 p 112
|
|
Ex 1 p 112
|
Ex 3 p 114
|
Ex 6 p 114
|
Ex 2 p 113 Ex 4 p 114
|
Ex 5 p 114
|
|
41. |
Подорож до Львова. Узагальнення. Повторення. |
|
|
Прикметник Ex 5 p 116
|
|
Ex 2 p 115 Ex 4 p 116
|
Ex 1 p 115
|
|
Зробити проект |
|
Велика Британія. Лондон. |
|
|||||||||
42. |
Велика Британія. Лондон. |
Відпрацювання власних назв
|
Визначні пам’ятки Лондона |
|
Ex 1 p 120
|
Ex 1b p 120
|
|
Ex 2 p 121
|
Ex 7 p 122
|
|
43. |
Визначні пам’ятки Лондона. |
|
|
|
Ex 2 p 121
|
Ex 6 p 122
|
|
Ex 5 p 121 Ex 6 p 122
|
Підготувати розповідь про визначне місце Лондону.
|
|
44. |
Біля карти Лондону.
|
|
|
|
Ex 1 p 123
|
Ex 2 p 123
|
|
|
Ex 3 p 124
|
|
45. |
Орієнтування в Лондоні. |
|
Дні тижня |
Прийменники місця. Структура to be going to |
|
Ex 5 p 125 Ex 6 p 125
|
Ex 7 p 125
|
Ex 4 p 124
|
Скласти діалог на тему «Де розташовані історичні пам’ятки»
|
|
46. |
Плануємо екскурсію.
|
|
|
Структури as…as, notas…as |
|
Ex 1 p 127
|
|
Ex 1 p 127
|
Написати есе на тему «Що б Я хотів відвідати у Лондоні».
|
|
47. |
Лондонський Тауер.
|
|
|
Ex 5 p 129
|
Ex 2 p 128
|
|
Ex 4 p 129
|
Ex 2,3 p 128
|
Ex 6 p 129
|
|
48. |
Музеї Лондона. |
|
Ex 1 p 130
|
Past Simple |
Ex 3 p 131
|
Ex 2 p 130 Ex 5 p 132
|
|
Ex 1 p 130 Ex 3 p 131 Ex 4 p 132 |
Ex 6 p 132 |
|
49. |
Червоні автобуси– визитівка Лондону. |
|
|
|
|
Ex 3 p 134 Ex5 p.135 |
|
Ex 1 p 133 Читання рекламних оголошень, буклетів.
|
Ex 6 p 135
|
|
50. |
Узагальнення. Поповнення портфоліо.
|
|
|
|
|
Ex4, p.134 |
|
Ex 4 p 134
|
Зробити проект |
|
Україна. Київ |
|
|||||||||
51. |
Київ – столиця України. |
Фонетичне відпрацювання власних назв
|
ЛО до теми «Місто» |
Структури There is/There are |
|
Ex 1, p.134 Ex 3,4, p.139 |
Ex 6, p.140 |
Ex 2, p.139
|
Ex 5, p.140 |
|
52. |
Екскурсія по столиці. |
|
|
|
Ex 1а, p.140 |
Ex1в, p.140-141 |
|
Ex 2 p.141 |
Скласти діалог за зразком вправи 2 ст 141 |
|
53. |
Визначні пам’ятки Києва. |
|
Власні назви |
|
Ex 3, p.141 |
Ex 5, p.142 |
Приватні листи |
Ex 3, p.141 |
Ex 6, p.142 |
|
54. |
Ориєнтування містом. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
|
Ex 3,4 p.144 |
|
Ex 1, p.143-144 |
Ex 5, p.145 |
|
55. |
Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок. |
|
Ex 2, p.146 |
Питальні речення
|
Ex 1, p.145 |
Ex 1, p.145 Ex 3, p.147 |
|
Ex 4, p.148 |
Ex 5, p.148 |
|
56. |
Шкільна екскурсія до Київа. |
|
Ex 1, p.149 |
|
|
Ex 3,4, p.150 |
|
Ex 2, p.149-150 |
Ex 5, p.151 |
|
57. |
Гості з Великої Британії. |
|
|
|
|
Ex4, 5, p.153 |
Написання есе. |
Читання оголошень Ex1,2, p.152 Ex 3, p.153 |
Ex 6, p.154 |
|
58 |
Музеї та церкви Київа. Узагальнення. Повторення. |
|
|
Present Perfect |
Ex 2, p.155 |
Ex 1, p.154 Ex 4,5, p.156 |
Ex 6, p.157 |
Ex2,3, p.155
|
Проект |
|
Шкільне життя |
|
|||||||||
59.. |
Шкільні предмети. |
|
Шкільні предмети |
Порядкові числівники Present Simple |
Ex 1, p.160 |
Ex 2, p.161 Ex 4, p.161 |
|
Електронні листи Ex 3, p.161 Ex 5, p.162 |
Ex 6, p.162 |
|
60. |
Розклад уроків. Улюблений предмет. |
|
Лексика Дні тижня |
Структура Have got/Has got |
|
Ex 1,2 p.163 Ex 4, p.166 |
|
Ex 3, p.165 Ex 5, p.166 |
Написати електронного листа другові про школу |
|
61. |
Чи добре ми знаємо географію. |
|
ЛО до теми «Географічні назви» Ex 2, p.168 |
Питальні речення. Present Simple |
|
Ex 2, p.168 Ex 3,4, p.169 – 170
|
|
Ex 1, p.167 Ex 2, p.168 |
Ex 5, p.170 |
|
62. |
Континенти. |
|
Ex 1, p.171 |
|
|
Ex 5,p.172 - 173 |
|
Ex1,2,3 p.171 - 172
|
Ex 6, p.173 |
|
63. |
Уроки фізвиховання. |
|
ЛО до теми «Спорт» |
Ступені порівняння прикметників |
Ex 1, p.174 |
Ex 1, p.174 |
|
Ex 2,3 p.175 |
Написати есе про важливість занять спортом. |
|
64. |
Уболіваємо за улюблену команду. |
|
|
Питальні речення |
|
Ex 5, p.177 |
|
Ex 4, p.176 |
Ex 6, p.177 |
|
65. |
На уроці англійської мови. |
|
ЛО до теми «Діяльність на уроці англійської мови» |
Ex 3, p.179 Модальні дієслова |
Ex 2, p.178 |
Ex 1, p.178 |
Написання оповідання |
Ex 4, p.179 |
Ex 6, p.180 |
|
66. |
Повторення. Конкурс порт фоліо.
|
|
|
|
|
Ex 5, p.179 |
|
|
Проектна робота |
|
67. |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68. |
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70. |
Контроль усного мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|